آمازون دوربین هایی را در وانت های خود قرار می دهد و برخی از رانندگان از این موضوع راضی نیستند


اما آمازون در ماه جاری اعلام کرد که دوربین هایی را در وسایل نقلیه خود راه اندازی کرده است که هم جاده و هم رانندگان را کنترل می کند ، محیط کار الیزابت تغییر خواهد کرد.
کارشناسان ایمنی جاده می گویند نظارت بر رانندگان آمازون باید مزایای ایمنی را برای این شرکت و هرکسی که با آن جاده مشترک است به همراه داشته باشد. در همان زمان ، رانندگانی مانند الیزابت برای آنچه اتفاق می افتد هنگامی که دوربین ها می توانند با دقت هر حرکت خود را بررسی کنند ، بازخورد ارائه می دهند که می تواند بر معیشت آنها تأثیر بگذارد ، آماده می شوند.
آمازون (AMZN) در یک ویدئوی اخیر گفته است که امیدوار است این سیستم در هنگام تحویل بسته ها “آرامش خاطر” به رانندگان بدهد ، اما رانندگانی مانند الیزابت گفتند که عصبی هستند.

الیزابت به CNN Business گفت: “اگر یک مسئله اشتباه باشد ، من دیوانه می شوم.” “این کار من است ، تمام شده است. آنها آن را جلوی دوربین خواهند دید.”

سخنگوی آمازون ، دبورا باس به CNN Business گفت که رانندگان نمی توانند به دلیل یک اشتباه شغل خود را از دست بدهند ، اما حاضر به توضیح در مورد چگونگی توصیه آمازون به شرکت های شریک که تحویل خود را می دهند برای مدیریت بازخورد ، آموزش و نظم و انضباط است آمازون گفت فیلم دوربین فقط در شرایط خاص از جمله ترمز شدید ، شتاب زیاد و برگشت به آن ارسال می شود.

باس آمازون در بیانیه ای گفت: “ایمنی اولویت اصلی آمازون است.” “این داده های پیشرفته تله متری و فناوری پیشرفته ایمنی ون مایل آخر ، برنامه های آموزش ایمنی راننده یا پیشرفت های مستمر در فناوری نقشه برداری و مسیریابی ما باشد ، ما ده ها میلیون دلار در مکانیسم های ایمنی در شبکه خود سرمایه گذاری کرده ایم و به طور مرتب بهترین شیوه های ایمنی را به رانندگان منتقل می کند. ”

آمازون دوربین های هوش مصنوعی را راه اندازی می کند که رانندگان تحویل را کنترل می کند.

شرکت هایی که بر رانندگان تجاری نظارت دارند ، جدید نیستند. شرکت هایی مانند UPS و DHL به سیستم های telematics اعتماد می کنند که رفتار راننده مانند استفاده از کمربند ایمنی ، سرعت ، شتاب و ترمز را ردیابی می کنند. UPS می گوید بیش از 20 سال است که به telematics اعتماد کرده است. آمازون فراتر رفته و دوربین هایی را شامل می شود که به طور مداوم رانندگانی را که به هوش مصنوعی متکی هستند رأی می دهند تا به بازخورد در زمان واقعی رای دهند. اگر رانندگان تابلوی ایستادن ، درب عقب یا حواس را پرت کنند ، هشدارهای واقعی دریافت می کنند.

رانندگان آمازون می گویند که تجربه منفی با سیستم نظارت بر راننده موجود در این شرکت ، به نگرانی آنها کمک می کند.

رانندگان در حال حاضر از برنامه ای به نام Mentor استفاده کنید که رانندگی را با ردیابی ترمز ، شتاب ، پیچیدن ، سرعت و حواس پرتی ارزیابی می کند. اما رانندگان مصاحبه شده توسط CNN Business می گویند که این برنامه می تواند آنها را به دلیل سوinter تعبیر در مورد رانندگی معقول ، مجازات کند. آنها می گویند تلفن هوشمند آنها ، افتادن به زمین یا سر خوردن به دور ماشینشان ، می تواند به عنوان یک چرخش تند یا توقف ناگهانی تعبیر شود. آنها می گویند ، دریافت پیام متنی می تواند حواس پرتی محسوب شود ، حتی اگر تلفن خود را برای خواندن آن چک نکنند. نتایج مشاور می تواند در جبران خسارت راننده تأثیر بگذارد.

این برنامه دارای رتبه 1.2 از 5 در فروشگاه App Apple و امتیاز 1.3 از 5 در فروشگاه فروشگاه Google Play است. بسیاری از بررسی های این برنامه می گویند که باعث ترس می شود ، زیرا ارزیابی می تواند احساس غیر قابل پیش بینی کند.

یکی از بازرسان فروشگاه App Apple گفت: “این برنامه کابوس هایی به من وارد کرد!”

باس به CNN Business گفت که آمازون برای ادامه بهبود محصولات خود با فروشندگان همکاری می کند ، اما حاضر به اظهار نظر در مورد اینکه آیا از کیفیت برنامه Mentor راضی است یا خیر و آیا معتقد است که بررسی ها کیفیت برنامه را منعکس می کند ، یا نه. آمازون همچنین از به اشتراک گذاشتن اینکه آیا سیستم جدید نظارت بر دوربین برای بهبود امنیت نشان داده شده است ، خودداری کرد.

اما متیو کامدن ، محقق در موسسه فنی حمل و نقل ویرجینیا ، که سیستم های نظارت بر راننده را مطالعه کرده است ، گفت: “این پتانسیل بسیار زیاد است. تحقیقات کامدن نشان داد که سیستم های نظارت بر راننده قدیمی ، 38.1٪ از تصادفات را کاهش می دهند. افزودن قابلیت های مجهز به هوش مصنوعی باید به مزایای وی اضافه کند ، زیرا بازخورد در زمان واقعی می تواند رانندگان را برای بهبود آموزش دهد. به گفته کمدن ، شرکت های ارائه دهنده سیستم های نظارت بر راننده مبتنی بر هوش مصنوعی کاهش بیش از 50 درصدی برخورد را گزارش کرده اند ، اما محققان مستقل هنوز این سیستم ها را مطالعه نکرده اند.

الیزابت گفت که برخی جنبه های مثبت مانند ایمنی و امنیت رانندگان وجود دارد. وی گفت كه همكارانی داشت كه مورد سرقت قرار گرفتند و یا به سمت آنها اسلحه گرفتند. (آمازون در فیلم خود می گوید در صورت نزدیک شدن شخصی به وسیله نقلیه آنها ، رانندگان می توانند تصاویر را بارگذاری کنند.)

خوان راموس ، که برای ارائه خدمات خود به آمازون در گارلند ، تگزاس شرکت می کند ، به CNN Business گفت که برخی از ویژگی های جدید ایمنی دوربین مانند ردیابی حواس پرتی ، سرعت و مسافت بعدی را دوست دارد. وی گفت: دوربین ها می توانند مشکلات رانندگان را در صورت تصادف برطرف کنند. اما او از رانندگانی شنیده است كه تصور می كنند دوربین ها آنها را میكرو كنترل می كنند و به دلیل مشكلی كه به نظر می رسد تخلف كمی است ، نگران مشكل یا از دست دادن شغل خود هستند. وی گفت رانندگانی را می شناسد که از نگرانی نگران دوربین های مقابل خود هستند.

ویکتور فوئنتس ، راننده آمازون در کالیفرنیا ، در یوتیوب گفت که از دوربین متنفر است زیرا گاهی مجبور است خم شود یا قانون را نقض کند تا کار به سرعت انجام شود.

فوئنتس كه مثال زد كه كمربند خود را نمی بندد اما پشت سرش می گذارد ، گفت: “برای سریع بودن ، باید كارهایی را انجام دهم كه نباید انجام دهم.” وی از اظهارنظر در مورد ماجرا خودداری کرد.

راموس به سی ان ان بیزنس گفت: “اگر راننده ای مجبور به چرخش شود یا مجبور به تهیه نسخه پشتیبان یا کاری برای نگهداری وسایل شود و آنها امتیاز بگیرند یا در مورد آن صحبت کنند ، من احساس می کنم که این کار منصفانه نیست.”

هنوز، آمازون ممکن است در آستانه روند جدیدی باشد.

طبق گفته جیسون پالمر ، مدیرعامل Omnitracs ، که سیستم نظارت بر راننده را ارائه می دهد ، انتظار می رود طی پنج تا هفت سال آینده بازار دوربین خودکار سه برابر شود. آمازون متکی به سیستمی از Netradyne است که از اظهار نظر در مورد داستان خودداری کرد. از رقبای آن می توان به Omnitracs ، Lytx ، Jungo و Samsara اشاره کرد.

بزرگترین رقبای آمازون ، UPS ، FedEx و DHL ، از گفتن اینکه آیا آنها به استفاده از سیستم های نظارت بر راننده با هوش مصنوعی فکر کرده اند ، خودداری کردند. FedEx قبلاً با Lytx کار کرده است ، اما حاضر به اظهارنظر در مورد این قرارداد نیست. یو پی اس گفت که این دوربین به طور خلاصه آزمایش کرده است ، اما در مورد پذیرش آن تصمیم نگرفته است.


منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>