آمازون خط جدیدی از تبلت های Fire را برای کودکان بزرگتر طراحی کرده است


آمازون (AMZN) روز سه شنبه اعلام کرد که اولین تبلت Fire Kids Pro را برای کاربران 6 تا 12 ساله طراحی کرده است. مدل های Fire Kids موجود آن برای کودکان 3 تا 7 سال طراحی شده است.
تبلت Fire Kids Pro کمی پیچیده تر و همچنین محتوایی است که مخصوص کاربران بزرگسال طراحی شده است. این تبلت با دسترسی به فروشگاه دیجیتال آمازون برای بارگیری برنامه هایی مانند Minecraft ، نت فلیکس (NFLX) و Spotify (نقطه). همچنین امکان تماس صوتی و تصویری از طریق دستگاه های آمازون الکسا ، تجربه مرورگر وب بازتر ، محتوای جدید Amazon Kids + و تعداد انگشت شماری کنترل والدین را فراهم می کند.

کورت بایدلر ، مدیر کل آمازون کیدز ، گفت: “با رشد کودکان ، آنها کمی بیشتر احتیاج دارند – آنها باید از یک باغ حصاری بیرون بیایند و دارای ویژگی ها و محتوایی باشند که همچنان باعث تحریک تخیل آنها و رفع نیازهای آنها می شود.” کودکان + ، قبل از راه اندازی به CNN Business گفتند.

مرورگر وب جدید آن ، Amazon Kids ، با کنترل ها و فیلترهای داخلی امکان دسترسی به اینترنت را برای کاربران فراهم می کند که به آنها امکان می دهد پروژه های خانه یا مدرسه را جستجو کنند اما سایت های نامناسب را مسدود کنند. بزرگسالان می توانند مهلت تعیین شده ، خریدهای فروشگاه دیجیتال را بپذیرند یا رد کنند یا از طریق داشبورد کنترل والدین با کسی که تماس می گیرند تأیید کنند.

تبلت Amazon Fire Kids Pro با قیمت 99.99 دلار شروع می شود

این شرکت گفت كه با احتیاط اقدامات لازم برای محافظت از حریم خصوصی کاربران ، از والدین خواسته است كه فقط نام صفحه نمایش و تاریخ تولد فرزند خود را ارائه دهند تا تجربه را بر اساس محتوای مناسب برای توسعه بهتر شخصی سازی كنند. اشتراک رایگان Amazon Kids + که امکان دسترسی به بیش از 20،000 کتاب ، فیلم ، نمایش تلویزیونی ، کتاب صوتی ، برنامه های آموزشی و بازی توسط تیمی از کارمندان آمازون تهیه شده است.

Fire Kids Pro – در سه اندازه (7 اینچ ، 8 اینچ و 9 اینچ) و چهار رنگ و چاپ – با قیمت 99.99 دلار آغاز می شود و در تاریخ 26 مه عرضه می شود. اما از نظر فنی کاربران برای دسترسی به رابط کاربری نیازی به خرید تبلت Fire Kids Pro ندارند. هنگامی که بچه ها برای ویژگی های پیشرفته تر آماده هستند ، رایانه لوحی Fire HD موجود می تواند از تجربه آمازون کیدز به آمازون کیدز پرو تغییر دهد

بایدلر گفت که تصمیم به گسترش این خط از گروه های تحقیقاتی و تحقیقاتی آمازون ناشی می شود ، که نشان می دهد فناوری هایی که برای اولین بار برای کودکان استفاده می شود به قرص های بزرگسالان ترجیح داده می شوند.

“اگر با کاری شروع کنید که برای بزرگسالان طراحی شده است ، همیشه به جای اینکه فقط با یک کاغذ خالی شروع کنید ، چیزی را از ابتدا برای بچه ها بسازید ، در تهیه مجدد آن و ایجاد کار برای بچه ها مشکل خواهید داشت. ” گفت بایدلر. “واقعاً بازخورد والدین و فرزندان ما را به این سمت سوق داده است. و به نظر می رسد واقعاً خوب کار کرده است.”

بازار جهانی تبلت در حالی که همه مردم به کار خود در خانه و استفاده از دستگاه های یادگیری آنلاین ادامه می دهند ، در میان همه گیر شدن دوباره مورد توجه قرار گرفته است. در سه ماهه چهارم سال 2020 ، طبق گزارش شرکت تحقیقات بازار بین المللی داده ، حدود 52.2 میلیون تبلت در سراسر جهان فروخته شده است که 19.5 درصد رشد نسبت به سال قبل است.
تبلت Amazon Fire Kids Pro
سیب (AAPL) با 36.5 درصد سهم بازار ، و به ترتیب سامسونگ ، لنوو و آمازون ، بازار تبلت ها را رهبری می کند. این شرکت در بیانیه مطبوعاتی گفت: “با وجود تبلت های ارزان قیمت ، آمازون مکان خوبی برای خود ایجاد کرد و تبلت های نسخه Fire Kids به ویژه در هنگام شیوع همه گیر محبوبیت یافتند ، زیرا والدین به دنبال راه هایی برای نگهداری فرزندان خود در خانه و سرگرمی آنها بودند.”

با این حال ، IDC خاطرنشان کرد که انتظار نمی رود که این دسته در طولانی مدت حرکت را حفظ کند ، زیرا با رقابت لپ تاپ ها و تلفن های هوشمند روبرو است.

علاوه بر خط Fire Kids Pro ، آمازون نسل بعدی Fire HD 10 Kids را برای کودکان خردسال با نمایشگر 10.1 اینچی HD و USB-C برای شارژ آسان با قیمت 199.99 دلار معرفی کرده است.


منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>