آمازون به تازگی 3 محصول جدید را اذیت کرده است. ممکن است هرگز وارد بازار نشوند


برای الکسا مثل Kickstarter است. هنرمندان ، شرکتهای نوپا و سازمانها معمولاً برای معرفی محصولات جدید و دستیابی به هدف خاص مالی برای کمک به شروع پروژه به Kickstarter مراجعه می کنند. آمازون اکنون نیز دست به اقدامی مشابه زده است ، با این تفاوت که این شرکت تریلیون دلاری مطمئناً برای جمع آوری پول برای روند تولید خود به کمک نیاز ندارد.

در عوض ، برنامه جدید آمازون ، بنام Build It ، قصد دارد به مشتریان اجازه دهد آنچه را که در ادامه ایجاد می کنند ، بیان کنند. این غول فناوری در چند سال گذشته تقریباً در همه چیز از جمله بلندگوها ، مایکروویوها ، عینک ها و هدفون ها ، نرم افزار کنترل صدای خود را قرار داده است. آیا واقعاً به یک ساعت فاخته با قابلیت فعال شدن الکسا نیاز داریم که به شما امکان تنظیم تایمر را بدهد؟ شاید. آمازون (AMZN) در 30 روز او متوجه خواهد شد که آیا این چیزی است که مشتری واقعاً می خواهد.

اگر کانسپتی به هدف پیش خرید آمازون برسد ، این تابستان در آستانه آن قرار می گیرد. در صورت عدم علاقه ، آمازون جای خود را می دهد و هزینه ای از خریداران دریافت نمی شود.

آمازون در یک پست وبلاگی گفت: “این ریسک کم ، پاداش بالا و سرگرم کننده است.” “اگر این بار مفهوم مورد علاقه شما جواب نداد ، نگران نباشید – ایده های جالب دیگری در پیش رو دارید.”
اما این نیز در زمان نگرانی گسترده ای در مورد نحوه استفاده آمازون از داده ها برای تقویت تسلط خود اتفاق می افتد. این شرکت به دلیل استفاده از داده های فروش از فروشندگان در سیستم عامل خود مورد بررسی دقیق قرار گرفته است تا مشخص کند کدام محصولات محبوب هستند و آمازون چه چیزهایی را باید شروع به فروش کند. (جف بزوس ، مدیرعامل خروجی سال گذشته به کنگره گفت که آمازون سیاستی را در استفاده از داده های شخص ثالث برای فروشندگان در حمایت از مشاغل تجاری خصوصی آمازون ممنوع کرده است ، اما او گفت که “نمی تواند تضمین کند” که هرگز نقض نشده است. )

اگر آمازون بیشتر به این مدل Kickstarter اعتماد کند ، به طور موثر داده های کاربر اضافی را به دست می آورد که می تواند به آن کمک کند محصولات بی شماری را به بازار عرضه کند – برخی از آنها شاید مشابه سایر محصولات موجود در بازار باشند – در حالی که شانس و هزینه ها را برای هرگونه خرابی در این روند به حداقل می رساند ، که به طور بالقوه آن را به یک رقیب سرسخت تر تبدیل می کند.

سه مفهوم جدید معرفی شده در این هفته از مخترعین ، طراحان و مهندسان آمازون آمده است: برای مبتدیان ، یک چاپگر یادداشت چسبناک 89.99 دلاری به اندازه چاپگر رسید وجود دارد که در کنار صندوق پول مشاهده خواهید کرد. برای چاپ لیست های خرید ، یادآوری ها و رویدادهای تقویم در اندازه یادداشت های کوچک ، با الکسا کار می کند. در همین حال ، مقیاس هوشمند 34.99 دلار به شما این امکان را می دهد که از الکسا بخواهید 200 کالری زغال اخته را وزن کند و اطلاعات غذایی هزاران ماده و مواد غذایی را بر اساس وزن ارائه می دهد. سرانجام ، ساعت فاخته (79.99 دلار) دارای یک فاخته مکانیکی بازشو ، بلندگوهای داخلی برای تایمر و هشدارها است و می تواند به صورت دیواری یا قفسه نصب شود.

ابزار مفهومی آمازون برای چاپگر یادداشت های دارای الکسا

این شرکت گفت که برای اطمینان از امکان توسعه ، برخی مدل های قابل اجرا برای هر مورد ایجاد کرده است.

تلاش این است که برنامه Amazon One Day Edition را که سال گذشته راه اندازی شد ، گسترش دهد تا مشتریان بتوانند به محصولات جدیدی دسترسی پیدا کنند که شرکت برای آنها بازخورد زودهنگام دارد. به عنوان مثال ، Echo Frames وی – عینک هوشمند با قابلیت الکسا – افراد را ملزم به ثبت نام آنلاین برای دعوت نامه برای خرید می کند. سپس از خریداران خواسته شد تا بازخورد مستقیم در مورد آن را ارائه دهند. سرانجام ، آمازون این عینک را به تولید رساند و اکنون با قیمت 249.00 دلار در سایت در دسترس همه است. در همان زمان ، آمازون پس از بازخورد نامشخص ، مفهوم حلقه هوشمند Loop را پس گرفت.

این شرکت به CNN Business گفت که مبلغ مورد نظر برای محصولات جدید را به اطلاع عموم نمی رساند ، اما یک نوار پیشرفت در صفحات محصول نمایش داده می شود تا نشان دهد آزمون چقدر نزدیک است.


منبع: pezeshk-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>