برای الکسا مثل Kickstarter است. هنرمندان ، شرکتهای نوپا و سازمانها معمولاً برای معرفی محصولات جدید و دستیابی به هدف خاص مالی برای کمک به شروع پروژه به Kickstarter مراجعه می کنند. آمازون اکنون نیز دست به اقدامی مشابه زده است ، با این تفاوت که این شرکت تریلیون دلاری مطمئناً برای جمع آوری پول برای روند تولید خود به کمک نیاز ندارد.
اگر کانسپتی به هدف پیش خرید آمازون برسد ، این تابستان در آستانه آن قرار می گیرد. در صورت عدم علاقه ، آمازون جای خود را می دهد و هزینه ای از خریداران دریافت نمی شود.
اگر آمازون بیشتر به این مدل Kickstarter اعتماد کند ، به طور موثر داده های کاربر اضافی را به دست می آورد که می تواند به آن کمک کند محصولات بی شماری را به بازار عرضه کند – برخی از آنها شاید مشابه سایر محصولات موجود در بازار باشند – در حالی که شانس و هزینه ها را برای هرگونه خرابی در این روند به حداقل می رساند ، که به طور بالقوه آن را به یک رقیب سرسخت تر تبدیل می کند.
سه مفهوم جدید معرفی شده در این هفته از مخترعین ، طراحان و مهندسان آمازون آمده است: برای مبتدیان ، یک چاپگر یادداشت چسبناک 89.99 دلاری به اندازه چاپگر رسید وجود دارد که در کنار صندوق پول مشاهده خواهید کرد. برای چاپ لیست های خرید ، یادآوری ها و رویدادهای تقویم در اندازه یادداشت های کوچک ، با الکسا کار می کند. در همین حال ، مقیاس هوشمند 34.99 دلار به شما این امکان را می دهد که از الکسا بخواهید 200 کالری زغال اخته را وزن کند و اطلاعات غذایی هزاران ماده و مواد غذایی را بر اساس وزن ارائه می دهد. سرانجام ، ساعت فاخته (79.99 دلار) دارای یک فاخته مکانیکی بازشو ، بلندگوهای داخلی برای تایمر و هشدارها است و می تواند به صورت دیواری یا قفسه نصب شود.
این شرکت گفت که برای اطمینان از امکان توسعه ، برخی مدل های قابل اجرا برای هر مورد ایجاد کرده است.
این شرکت به CNN Business گفت که مبلغ مورد نظر برای محصولات جدید را به اطلاع عموم نمی رساند ، اما یک نوار پیشرفت در صفحات محصول نمایش داده می شود تا نشان دهد آزمون چقدر نزدیک است.
منبع: pezeshk-khabar.ir